"Акмола облысы білім басқармасының Ақкөл қаласының №4 жалпы орта білім беретін мектебі" коммуналдык мемлекеттік мекемесі
Коммунальное государственное учреждение "Общеобразовательная школа №4 города Акколь отдела образования по Аккольскому району управления образования Акмолинской области"

Ұйымдар тізімі

Галерея

Смотреть все>>>

№2, 30.10.2019

№2 Хаттама

Педагогикалық кеңес отырысы

«№ 4 Ақкөл орта мектебі» ММ 2019 жылғы 30 қазан

Барлығы: 39 адам

Қатысқандар: 36 адам

Күн тәртібі:

  1. 29.08.2018ж. №1 педагогикалық кеңес шешімдерінің орындалуы.
  2. "Мұғалімнің оқытудың белсенді әдістері мен тәсілдерін практикада қолдануы және зерттеуі" (Л. А. Жижикина).
  3.  «Бейімделу кезеңіндегі 1-ші, 5-ші, 10 сыныптардың қызметін ұйымдастыру ерекшеліктері». 1-ші және 5-ші, 10 сынып оқушыларын зерттеудің мониторингінің нәтижелері (мектеп психологы Г.М.Алауханова)
  4. Бірінші тоқсанның білім сапасының мониторингі (ОТЖ бойынша директор орынбасары С.Д.Байназарова)
  5. Қорытынды аттестаттауға дайындық.
  6. Мектеп пән олимпиадасына дайындық.(Л.А.Жижикина)
  7. "Суицидтің тәуекел факторлары мен проблемалары ауқымы" (ұжымды суицидтің алдын алу бойынша оқыту, Алауханова Г. М.)

 

 

Тыңдалды: Мектеп директоры Г. М. Сеитова ұжымды 28.08.2019 ж. № 1 педагогикалық кеңес шешімінің орындалуымен таныстырды.

 

Тыңдалды: Л. А. Жижикина, директордың ҒӘЖ жөніндегі орынбасары. Әрбір оқытушының басты міндеті-оқушыларға белгілі бір білім сомасын беру ғана емес, сонымен қатар олардың оқуға деген қызығушылығын дамыту, оқуға үйрету. Мұғалім бәрін айтып, көрсетіп қана қоймай, сонымен қатар шәкіртті ойлауға үйрету, оған практикалық іс-әрекет дағдыларын дарыту қажет. Менің ойымша, бұған оқытудың белсенді түрлері мен әдістері ықпал ете алады.  Оқытудың белсенді әдістері-бұл оқу материалын меңгеру барысында оқушылардың ойлау және практикалық іс-әрекетінің белсенділігі мен әртүрлілігін қамтамасыз ететін әдістер жүйесі (сөз сөйлеу қоса беріледі

 

Шешім:

  1. Ақпарат назарға алынсын.
  2. Мұғалімдерге кәсіби құзыреттілікті сақтау.
  3. Жеке, сараланған тәсіл үшін сабақта түрлі әдістер мен тәсілдерді қолдану.

 

Тыңдалды: Г. М. Алауханова, мектеп психологы. Бейімделу кезеңі бойынша 1, 5, 10 сынып оқушыларымен келесі диагностика жүргізілді: 1 сыныптан бастап оқушылардың пәндер бойынша және жалпы мектепке эмоциялық қарым-қатынасын анықтау үшін "бет" әдісі, Керн Йерасик әдісі оқушылардың мектепке дайындық деңгейін анықтау үшін өткізілді. 5-сыныптарда оқушылардың үрейлену деңгейін анықтау үшін Филипс әдістемесі, жалпы сыныпта микроклиматты анықтау үшін "Социометрия" әдістемесі және әр пәнге деген қарым-қатынасты анықтау үшін "кесте құр" әдістемесі өткізілді. 10 сыныптарда ӘПБ әдістемесі өткізілді (сөз сөйлеуі қоса беріледі).

 

Шешім:

  1. Пән мұғалімдері 1-ші,5-ші,10-шы сыныптардың сабағына қатысу.
  2. Мектеп психологы оқушыларды бақылауды жалғастырады, бірінші сынып оқушыларымен алдын алу шараларын жүргізеді.
  3. Сынып жетекшілері ата-аналармен және оқушылармен әңгімелеу өткізу.

 

Тыңдалды: директордың ОТЖ жөніндегі орынбасары С. Д Байназарова.  Ол ұжымды бірінші тоқсанның қорытындыларымен таныстырды.

1 тоқсанның басында-386 оқушы, оның ішінде 192 қыз. Кетті -1 1. Келді -23/14. 1 тоқсанның соңында-408 оқушы, оның ішінде 205 қыз. Мектеп бойынша үлгерім деңгейі 100% құрады, білім сапасы – 37,67(42%). Өткен оқу жылының бірінші тоқсанымен салыстырғанда 4% төмендеді. Үздік – 24(22), екпінді-112 (111). Үлгермеген оқушылар жоқ, бірақ үлгермеген оқушылар 35% құрайды. Үйде оқиды – 4: Недоба Эдуард – 8 сынып, Ляхов Александр – 9 сынып, Квочкин Сергей – 5 сынып, Михайлов Александр – 7 сынып.

"Алтын белгі" аттестатына үміткерлер – 2 (Социховский В., Черныш Т., 11 сынып), Үздік аттестатқа үміткерлер – 3 (Жижикина А., Емельянова А., Роик Н., 9 сынып оқушылары).

11 сыныпта білім сапасының ең жоғары көрсеткіші 69,23%. 2 үздік, 7 ударников (сынып жетекшісі А. А. Умурзакова), 7 "А" сыныбында ең төмен көрсеткіш 17,39%, 23 оқушыдан 4 екпінді, үздіктер жоқ (сынып жетекшісі Ж. Б.Айткенова).

7 " Б "сыныбында – 19%, бір үздік, 3 екпінді (сынып жетекшісі А. Ю. Родак), 3" В " сыныпта 0% білім сапасы (сынып жетекшісі Дерр Н.А.).

2 " В " сыныбында білім сапасы 60% құрайды (сынып жетекшісі Е. Е. Мажникова).

2 "А" сынып: білім сапасы 50%, 5 үздік, 4 екпінді (сынып жетекшісі И. В. Харлашина); 2" Б " сынып: білім сапасы 55%, 3 үздік, 8 екпінді (сынып жетекшісі А. К. Мухамеджанова).); 3 "А" сынып: 19 оқушының 9 – ы екпінді, білім сапасы-47% (Цыганкова Н. Н.);

3 " Б "сынып: 19 оқушының ішінде 4 Үздік, 6 екпінді, білім сапасы – 53% (Сидорук В. А.); 4" А "сынып: бір үздік, 7 екпінді, білім сапасы – 45% (Феоктистова О. В.); 4" б " сынып: 20 оқушының ішінде 9 екпінді, білім сапасы – 45% (Малярчук Н. Г.)

Бірінші саты бойынша білім сапасы 47,2%, үздік – 13, екпінді – 46.

5 "А" сыныбында білім сапасы 26,09%, үздіктер жоқ, 6 екпінді (сынып жетекшісі С.А.Гончаров). 5 "Б"сынып: 23 оқушыдан 8 екпінді, білім сапасы 34,78% (Марценюк В. Н.); 6 "А" сыныбында 17 оқушыдан 6 оқушы екпінді, үздіктер жоқ, білім сапасы 35,29% (сынып жетекшісі О.В.Сейвальд). 6 "Б"сыныбында үш үздік, 4-екпінді. Білім сапасы 43,75% (жет. Кельденова А. С.);

8 "А" сынып-білім сапасы 42,1%, 2 үздік, 6 екпінді (сынып жетекшісі О. А. Фомина); 8" Б " сынып – білім сапасы 26 %, үздіктер жоқ, 5 екпінді (сынып жетекшісі И. В. Суховеева); 9 "А" сыныбында білім сапасы 41,67%, 3 үздік, 7 екпінді (сынып жетекшісі Репрынцева Н.В.). 9 "Б" сынып: 23 оқушының 5 екпінді, білім сапасы 21,74% (Белозерова Е. Н.);

Екінші саты бойынша 208 оқушы, оның ішінде 9 үздік, 54 екпінді, білім сапасы 30,29%. 10 сыныпта 15 оқушының 5 екпінді, білім сапасы 33,4% (Байназарова С. Д,). Үшінші саты бойынша білім сапасы 50%.

 

Пәндер бойынша білім сапасы (өткен оқу жылының бірінші тоқсанымен салыстырғанда):

Казахский язык – 45,7(53)

Русский язык – 45(54)

Русская литература – 64(58)

Немецкий язык – 50(100)

Английский язык – 63,8(69)

История Казахстана –51 (54)

Всемирная история – 51 (42)

Математика – 47,6 (64)

Геометрия – 35,67 (47)

Химия – 60

Физика – 37,6 (45)

География – 78,9 (81)

Биология – 56,7 (71)

Информатика – 53 (48)

Познание мира 76,8

Естествознание – 69

ЧОП – 42,6

Барлық пәндер бойынша 3-7% төмендеді, орыс әдебиеті пәні бойынша білім сапасы 6% артты.

Шешім:

  1. Ақпарат назарға алынсын.
  2. Оқушылардың үлгерімін бақылауды күшейту.
  3. Пән бойынша білім сапасын арттыру.
  4. Үлгерімі төмен балалармен жұмыс жүргізу.
  5. Пән мұғалімдері 1 тоқсан ішіндегі кемшіліктерді жою бойынша қосымша сабақтар ұйымдастырсын.
  6. "Жақсы" және "өте жақсы" оқитын оқушылардың қиындықтарын түзетуді қамтамасыз ету»

ОТЖ бойынша директор орынбасары С.Д.Байназарованы тыңдадық. ҚР Білім және ғылым министрінің 18.03.2008ж. № 125 бұйрығымен бекітілген типтік ережелерге сәйкес білім алушыларды қорытынды аттестаттауға жіберу тәртібі. 2019 – 2020 оқу жылы жалпы орта білім курсы бойынша 13 түлек бітіреді. Олардың ішінде 5 түлек ҰБТ-ға дайындық үстінде, бұл 38% құрайды. Қазан айынан бастап қорытынды аттестацияға дайындық бойынша консультациялар кестесі жасалды. Қорытынды аттестацияға сәйкес, түлектер төрт міндетті пәннен (орыс тілі, қазақ тілі, математика, Қазақстан тарихы), таңдау пәнінен біреуді (физика, биология, ) тандайды.

Негізгі мектеп курсын 47 оқушы аяқтайды. Қорытынды аттестаттау бойынша 9 сынып оқушылары міндетті үш пән және таңдау бойынша біреуін (география, биология) тапсырады. Қорытынды аттестаттауға дайындық бойынша мектеп бітіруші сыныптарда ата-аналар жиналысы өткізілді, қорытынды аттестаттауды өткізу ережелерімен танысты.

Шешім:

  1. Апта сайын кестеге сәйкес кеңес беру;
  2. 9-шы, 11 сыныптың сынып жетекшілері оқушылардың кеңес алуға баруын қатаң бақылауға алу;
  3. Ата-аналарға аттестаттаудың жаңа форматын, қорытынды аттестаттауды тапсырудың маңыздылығы туралы жеткізу.

ҒӘЖ бойынша директор орынбасары Л.А.Жижикинаны тыңдадық. Мектеп пәндік олимпиадасын өткізу жоспары құрылды. Мектептік пәндік олимпиадаға 7-11 сынып оқушылары қатысып, олимпиада келесі пәндер бойынша өткізіледі: қазақ тілі, Қазақстан тарихы, физика, орыс тілі және әдебиеті, ағылшын тілі, информатика, химия, биология, география. Мектеп олимпиадасының өткізілетін күні - 2019 жылдың 21 қарашасы, сағат 16.00. Пән оқытушылар қатысатын оқушылардың тізімін 10 қарашадан кешіктірмей тапсырады, мектеп директорымен мақұлданған олимпиада тапсырмасын дайындайды. Пән мұғалімдері мектеп олимпиадасына сапалы дайындықты қамтамасыз ету үшін  қосымша сабақтар, кеңес беру өткізу керек. 2019 жылғы 22 қарашасында дейін олимпиадалардың хаттамаларын, жеңімпаздардың тізімі, марапаттарға арналған мақтау қағаздарын дайындасын.

Шешім:

  1. Ақпаратты назарға алу.
  2. Мектеп пәндік олимпиадасына қажетті құжаттарды уақтылы тапсыру.
  3. ӘБ отырысында олимпиада тапсырмаларын қарастырып, мектеп директоры бекітеді.

Тыңдалды: мектеп психологы Г. М. Алауханова, онда ол педагогикалық ұжыммен "суицидтің қауіп-қатерінің ауқымы мен факторлары" тақырыбы бойынша кезекті сабақ өткізді (сөз сөйлеуі қоса беріледі).

Шешім:

  1. Ақпарат назарға алынсын

 

Педагогикалық кеңес төрағасы:                                       Г.М.Сеитова

Педагогикалық кеңес хатшысы:                                       Ж.Құдайберген

 

 

 

 

 

 

Жаңартылған күні: 21.05.2020 13:43
Құрылған күні: 21.05.2020 13:43

Текст