"Акмола облысы білім басқармасының Ақкөл қаласының №4 жалпы орта білім беретін мектебі" коммуналдык мемлекеттік мекемесі
Коммунальное государственное учреждение "Общеобразовательная школа №4 города Акколь отдела образования по Аккольскому району управления образования Акмолинской области"

Ұйымдар тізімі

Галерея

Смотреть все>>>

«№4 Ақкөл орта мектебі» КММ педагогикалық кеңес отырысының № 2 Хаттамасы 30.10.2023 ж.

«№4 Ақкөл орта мектебі» КММ

педагогикалық кеңес отырысының

№ 2 Хаттамасы

30.10.2023 ж.

 

Барлығы: 45 адам

Қатысқандар: 45 адам

 

Күн тәртібі:

 

1. Педагогикалық кеңестің 31.08.2023 ж. № 1 шешімін орындау

2. "Бастауыш және негізгі мектеп арасындағы оқыту мен тәрбиелеудегі сабақтастық"

(Байназарова С. Д.)

3. Бейімделу кезеңінде 1 және 5 сынып оқушыларын кешенді психодиагностикалық зерттеу нәтижелері туралы. (Байназарова С. Д.)

4. Білім беру мазмұнын жаңарту шеңберінде бірінші сынып оқушыларын психологиялық-педагогикалық сүйемелдеу. (Малярчук Н.Г.)

5. Бірінші тоқсандағы оқу қызметі бойынша талдамалық есеп. (директордың орынбасары. Байназарова С.Д.).

6. Өткен жылмен салыстырғанда 2023-2024 оқу жылының бірінші тоқсанындағы бастауыш сынып оқушыларының үлгерімін талдау. (Малярчук Н.Г.)

7. Қорытынды аттестаттауға дайындық (Байназарова С. Д.)

8. Мектеп пәндік олимпиадасына дайындық (Жижикина Л. А.).

9. Бірінші тоқсандағы әдістемелік жұмысты талдау (Жижикина Л. А.)

10. Ерекше білім беру қажеттіліктері бар оқушылар мен үй оқушыларын оқыту бойынша жұмыс. (Дерр Н. А)

11. Күзгі каникул кезінде балаларды қауіпсіз өткізу, күзгі каникулдарда оқушыларды жұмыспен қамтуды ұйымдастыру (Мажникова И. К.)

12. Демалыс мектебін ұйымдастыру. (Байназарова С. Д.)

 

 

Тыңдалды: мектеп директоры Г. М. Сейітова ұжымды педагогикалық кеңестің 31.08.2023 ж. № 1 шешімінің орындалуымен таныстырды.

Тыңдалды: Байназарова С. Д., директордың ОТЖ жөніндегі орынбасары. Мемлекет пен қоғамның мектепке қоятын басты міндеті-өмірде лайықты орын алуға қабілетті адамды қалыптастыру, өзіне және жақындарына жауапкершілікті өз мойнына алуға қабілетті адамды тәрбиелеу. Алайда, бұл әлеуметтік тапсырысты орындау мүмкін емес мәселелерді шешпестен проблемалар бар. Оқушылардың бастауыш мектептен оқытудың 2 сатысына ауысуы зияткерлік және жеке дамуға, олардың белгілі бір оқу білімі мен оқу әрекеттерінің қалыптасу дәрежесіне, психикалық процестердің еріктілігі мен өзін-өзі реттеу қабілетінің даму деңгейіне жоғары талаптар қояды. Дамытушылық оқыту жүйесінде білім мен дағдыларды игеру қарқыны оның оқушылардың жалпы дамуына қаншалықты ықпал ететіндігімен анықталады. Бесінші сынып оқушылары эмоционалды халық екенін ұмытпау керек. Көптеген жолдармен олар мектеп өмірін өздерінің эмоцияларының объективі арқылы қабылдайды. Пәнге деген көзқарас мұғалімге деген жеке көзқараспен анықталады, керісінше емес. Егер Сізге мұғалім ұнаса, онда сізге тақырып ұнайды. Бұл егде жастағы оқушылар мұғалімнің зияткерлік багажын, оның жетістіктері мен білімін бағалай алады. Бұл арада олар үшін мұғалімнің қамқорлығы мен назары маңызды. (сөйлеу қоса беріледі).

Қаулы:

  1. Ақпарат назарға алынсын.

 

Тыңдалды: Байназарова С. Д., директордың ОТЖ жөніндегі орынбасары. 2023-2024 оқу жылына арналған жұмыс кестесіне сәйкес, оқу сабақтастығы мәселелерін, бейімделу мәселелерін зерттей отырып, қазан айында 5-сыныптарда оқушылардың бейімделуіне талдау жасалды.

 5 –а сынып мінездемесі.

5" А " сыныбында 19 оқушы: 5 ұл және 14 қыз.

Оқушылардың мінез-құлқын бақылау, балалармен жеке әңгімелесу нәтижесінде балалардың оқуға деген ынтасы жоғары, өзін-өзі бағалауы бар, тәрбие деңгейі өте жоғары деген қорытынды жасауға болады.

Сыныпта жақсы көңіл-күй, оқуға деген оң көзқарас басым. Сабақта балалар табанды, белсенді. Бір-бірімен берік ынтымақтастық. 8 оқушының еңбекқорлығы мен ұқыптылығымен ерекшеленеді: Сабыр Әйгерім, Лантух Екатерина, Селков Матвей, Селкова Ангелина, Усеинова Дарья, Ильченко Роман, Протасова Вероника, Голева Виктория. 3 оқушы Кабакова София, Сартай Медина, Ермекова Каусар жоғары еңбекқорлыққа ие. Қабілетті, бірақ өзіне сенімді емес 8 оқушы. Бес оқушы кеңейтілген ой-өрісімен және қызығушылығымен ерекшеленеді: Кабакова София, Сартай Медина, Ермекова Каусар, Лантух Екатерина, Селков Матвей. Бұл балалар сыныпта беделге ие, олардың пікірін тыңдайды, сынып оқушыларының көпшілігі олармен дос болғысы келеді.

 

5 –б сынып  мінездемесі.

5 " Б " сыныбында 21 оқушы: 7 ұл және 14 қыз.

5-сыныптағы балалар өте белсенді, шапшаң, көңілді. Оқушылар ашық ойындарды, спорттық жарыстарды жақсы көреді, сынып ішінде де, мектепте де мерекелерді дайындауға және өткізуге белсенді қатысады. Олар іс-шараларға қуана қатысады, балалар арасындағы қарым-қатынас қанағаттанарлық. Сыныпта көшбасшы – Байбусинова Мадина. Сыныптың еңбекқорлығы жақсы. Балалар өте ізденімпаз және көпшіл. Ересектермен байланыс оңай.

Сыныпта жақсы көңіл-күй, оқуға деген оң көзқарас басым. Сабақта балалар табанды, белсенді. Бір-бірімен берік ынтымақтастық. Абишева Нұргүл, Жакупова Милана, Кислякова Анжелика, Скляренко Алина, Тұрлыбек Аделя, Шаяхметов Назар сияқты 6 оқушының еңбекқорлығы мен ұқыптылығымен ерекшеленеді. 2 оқушы Антонова София, Байбусинова Мадина жоғары еңбекқорлыққа ие.

5-сыныптарда сабақта зейінді және белсенді, танымдық қызығушылықтың қалыптасу деңгейі өте жоғары балалар тобы бар. Сақ, қателесуден қорқатын оқушылар бар, олар сабақтарда жоғары белсенділік көрсетпейді, дегенмен олар әдетте сұрақтарға дұрыс жауап береді, Оқу тапсырмаларын орындайды.

Жалпы 5-сыныптардағы мінез-құлық жақсы. Жалпы эмоционалды фон тегіс және тыныш. Балалар бір-бірімен дос болды, бір-біріне төзімді болды, көмекке келуге дайын болды. Оқушылардың көпшілігі сыныптың қоғамдық өміріне белсенді қатысады.

Өзін-өзі басқарудың жоғарғы органы-бұл сыныптың жұмысын да, әр баланың жұмысын да жоспарлайтын, талқылайтын және бағалайтын сынып жиналысы. Мұндай ұйым әр оқушыға сынып ұжымына жататындығын сезінуге мүмкіндік береді, Тәуелсіздік пен жауапкершілікті үйретеді.

Бастауыштан орта буынға ауысу дәстүрлі түрде мектептегі ең педагогикалық қиын мәселелердің бірі болып саналады, ал 5 – сыныптағы бейімделу кезеңі мектептегі ең қиын кезеңдердің бірі болып табылады. Бұл оқушының психикасына жүктеменің жоғарылауымен байланысты, өйткені 5-сыныпта оқу жағдайлары күрт өзгереді. Балалар бір негізгі мұғалімнен "сынып жетекшісі – пән мұғалімдері" жүйесіне ауысады, кабинет жүйесі пайда болады. Мұғалімдердің оқушыға қоятын талаптарының әртүрлілігі (көбінесе бесінші сынып оқушыларының бейімделу процесін қиындататын фактор дәл сәйкессіздік, тіпті әртүрлі мұғалімдердің талаптарының сәйкес келмеуі), әр сабақта мұғалімді оқытудың жеке стиліне бейімделу қажеттілігі – мұның бәрі оқушының психикасы үшін маңызды сынақ.

 

Қаулы:

1. Сынып жетекшілеріне, пән мұғалімдеріне Кунделикке сабақта алған бағаларын уақтылы қою керек.

2. Сынып жетекшісіне сыныптан тыс жұмыстарды білім алушылардың жалпы білім беру қажеттіліктерін дамытуға бағыттау.

3. Бесінші сыныпта жұмыс істейтін барлық мұғалімдер балалардың жас ерекшеліктерін ескере отырып, сабақты жоспарлауды жүзеге асырады. Олардың психологиялық және физиологиялық ерекшеліктері бойынша олар бастауыш сынып оқушыларына жататынын және жұмыстың бір түрі дидактикалық ойын болуы керек екенін есте сақтаңыз.

4. Бесінші сынып оқушыларымен жұмыста сараланған тәсілді жүзеге асыру. Күшті оқушылармен де, үлгерімі төмен оқушылармен де әртүрлі нұсқаларды, пішіндер мен жұмыс әдістерін біріктірген дұрыс.

 

Тыңдалды:  Малярчук Н. Г., мектеп директорының бастауыш сынып оқу-тәрбие жөніндегі орынбасары.

Ол ұжымды 1-сынып оқушыларын психологиялық-диагностикалық тексеру нәтижелерімен таныстырды.

Оқытудың жай-күйін бақылауды мектеп директорының бастауыш сынып оқу-тәрбие жөніндегі орынбасары. Н.Г. Малярчук, мектеп психологы К. К. Блялова жүргізді.. Қазан айында бейімделу кезеңінде бірінші сынып оқушыларын оқытуды ұйымдастыру бойынша тексеру жүргізілді. Өз жұмысында бірінші сынып мұғалімдері оқыту мен тәрбиелеу тәсілдерін түсіндіретін ұсыныстар, құжаттар қолданады. Сабақты жоспарлау күнтізбелік - тақырыптық жоспарлауға сәйкес келеді. Сынып электронды журналдарындағы тақырыптық жазбалар күнтізбелік - тақырыптық жоспарлауға сәйкес келеді.

Бірінші сыныпқа отыз үш оқушы келді.

Бейімделу кезеңінде (қыркүйек) 1-сыныпта сабақтың ұзақтығы 35 минутты құрады. Сабақтың формасы көбінесе ойын түрінде болады. Дене шынықтыру минуттары екі рет өткізіледі: сабақ басталғаннан 10-15 және 20-25 минуттан кейін.

Балалардың даму деңгейі, тәрбиесі, тәртібі, оқуға дайындығы әртүрлі.

17 оқушыдан тұратын 1 "А" сыныбында 9 оқушы диагностикаға қатысты, үшеуі психологиялық сүйемелдеуден бас тартты, 5-і денсаулық жағдайы бойынша сабаққа қатыспады. Нәтижелерді өңдеу кезінде келесі нәтижелер анықталды: 1 мотивациясы жоғары бала, танымдық қызығушылық пен мотивация бар, бірақ сыртқы мотивтер басым.

18 оқушының 1" Б " сыныбына 12 оқушы қатысты, 6 оқушы денсаулық жағдайы бойынша сабаққа қатыспады. Нәтижелерді өңдеу кезінде келесі нәтижелер анықталды: 2 оқушының оқу мотивациясы жоғары, танымдық қызығушылығы бар, 8 оқушының оң мотивациясы бар, бірақ сыртқы мотивтері бар, екі оқушының мектепке деген оң көзқарасы бар, бірақ ойын мотивациясы басым.

Мектеп психологы осы сыныптарда сабақ беретін мұғалімдерге оқушылардың қызығушылығын ояту, оларды пәндерге тарту, әртүрлі әдістер мен формалар арқылы оқыту үшін ұсыныстар берді. Сондай-ақ, балаларға мектеп режиміне үйренуге көмектесетін бірінші сынып оқушыларымен профилактикалық сабақтар өткізілді.

Дайындықтың жоғары деңгейін көрсеткен жігіттер әрқашан жақсы көңіл-күйде болады, олар мейірімді, адал және мұғалімдердің талаптарын еш қиындықсыз орындайды. Олар сабақтарда белсенді жұмыс істейді, мұғалімнің сұрақтарына жауап бере алады, тапсырмалардың мазмұнын түсінеді. Барлығы сабақта жұмыс істеуге тырысады, бірақ бәрі бірдей мұғалімді тыңдай алмайды, қойылған сұраққа бірінші рет дұрыс жауап бере алмайды.

Дайындық деңгейі төмен оқушылар оқу, мұғаліммен, балалармен қарым-қатынас жағдайын қабылдай алмайды. Бұл балалар көбінесе оқу бағдарламасын меңгеруде қиындықтарға тап болады. Мүмкін, бірінші жартыжылдықтың соңында бұл балалардың реакциясы мектеп талаптарына сәйкес келеді. Оларға жұмысты дұрыс қарқынмен орындау қиын. Олар әріптердің аттарын шатастырады, дәптерде қажетті бетті әрдайым дұрыс аша бермейді, жиі алаңдатады. Мұғалімдер олармен жеке жұмыс жүргізеді.

Есептеу дағдылары (10 шегінде) барлығында қалыптасқан жоқ, тек жекелеген балаларда ( Скрипка В, Иргибаева А, Кардаполова Е, Жижикина А, Матвеев А, Пономаренко С.5 оқушы жақсы оқиды: Кардаполова Е, Жижикина А, Матвеев А, Пономаренко С, Харлашин Р. қалған балалар оқи алмайды.

ПМПК анықтамаларында 6 оқушы бар. 4-сөйлеудің бұзылуы, 1-ZPR, 1-сөйлеу мен жазуды қалыптастырудағы қиындықтар. Сабаққа қатысқан бірінші сынып мұғалімдері (Г. Б. Копжасарова,

Л. А. Жижикина) оқушыларға пайда болған бейімделу қиындықтарын жеңуге көмектесетінін көрсетті. Олар баланың мектеп өміріне тез және ауыртпалықсыз кіруі үшін қажетті жағдайлар жасайды. Қатысқан сабақтардың әрқайсысында мұғалімдер балалардың денсаулығына үлкен көңіл бөледі, дене шынықтыру минуттарын өткізеді, оқушылардың қалпын бақылайды. Сабаққа қатысу кезінде білім беру процесінде жаңа білім алу, қажетті ақпаратты жинау, қорытынды жасау қабілетін қалыптастыратын әдістер мен әдістерді қолдануға көп көңіл бөлінетіні байқалады. Сабақтарда ынтымақтастықтың ойын түрлерін жиі байқауға болады, бұл бастауыш сынып оқушылары үшін олардың жас және психологиялық ерекшеліктерін ескере отырып өте қажет. Ойын формаларын қолдану мұғалімдерге сабақ барысында баланың зерттелетін материалға деген қызығушылығын сақтауға, оның назарын аударуға көмектеседі. Сабақтарда жарыстың әртүрлі элементтерін қолдану, сәттілік жағдайын жасау өте тиімді. Сабақтарда мыналар қалыптасады: жеке ӘОӘ: мұғалімнің басшылығымен барлық адамдар үшін ынтымақтастық кезіндегі қарапайым жалпы мінез-құлық ережелерін (этикалық нормалар) анықтау және айту. Реттеуші ӘОӘ: мұғалімнің көмегімен сабақтағы іс-әрекеттің мақсатын анықтау және тұжырымдау; сабақтағы іс-әрекеттердің реттілігін айту; оқулықтың иллюстрациясымен жұмыс негізінде өз болжамыңызды (нұсқаңызды) айтуды үйрену. Танымдық ӘОӘ: ақпарат көздерін алдын-ала іріктеу: оқулықта (бұрылыста, мазмұндамада, сөздікте) шарлау; жаңа білім алу: оқулықты, өмірлік тәжірибеңізді және сабақта алынған ақпаратты пайдалана отырып, сұрақтарға жауап табу. Коммуникативті ӘОӘ: басқалардың сөйлеуін тыңдау және түсіну; мектептегі қарым-қатынас пен мінез-құлық ережелері туралы бірлесіп келіссөздер жүргізу және оларды орындау. Пәндер: заттардың сандық қатынастарын, белгілері бойынша заттарды салыстыру: түсі, пішіні, өлшемі, саны, орналасқан жері, мақсаты және т. б.; деректерден әр түрлі (берілген) фигуралар жасаңыз; қатардағы фигуралар (заттар) өзгеретін белгілерді атаңыз. Заттардың қалай ұқсас екенін, қалай ерекшеленетінін, не өзгергенін, қандай зат "артық", қандай ереже бойынша заттар өзгеретінін түсіндіре және дәлелдей білу.

Бірінші сынып оқушылары ұжымдық ойындарды жақсы көреді, қиялдауды біледі, сурет салуды, мүсіндеуді жақсы көреді. Балалар арасындағы қарым-қатынас тыныш, мейірімді.

Бірінші сынып мұғалімдері. ата-аналармен жүйелі түрде жеке әңгімелер өткізеді, туындаған қиындықтар туралы мәселелерді талқылайды. Баланың мектепке бейімделу кезеңі екі-үш аптадан алты айға дейін созылуы мүмкін. Бұл көптеген факторларға байланысты: баланың жеке ерекшеліктері, оның қарым-қатынасының сипаты, баланың мектеп өміріне дайындық дәрежесі. Туыстарының қолдауы да маңызды фактор болып табылады: ересектер оқу процесінде неғұрлым көп көмек көрсетсе, бала жаңа жағдайларға соғұрлым сәтті бейімделеді. Екінші тоқсанның соңында бірінші сынып оқушыларының барлығы дерлік бейімделу кезеңін аяқтап, оқушы болуы керек. Оқу кезеңінде балалар мектеп режиміне үйренді. Олар портфолиодан сабақ үшін қажетті керек - жарақтарды ала алады, қойылған сұраққа толық жауап беруге тырысады, жауаптарын "менің ойымша", "менің ойымша", "мен санаймын" сөздерімен бастайды, егер олар бірдеңе сұрағысы келсе - қолын көтеріп, орнынан айқайламайды.

 

Қаулы :

1. Бірінші сыныптардың сынып жетекшілері бірінші сынып оқушыларын бейімдеу мәселесі бойынша және балаларға алғашқы қиындықтарды жеңуге көмектесу, оқуды және санауды үйрену мақсатында ата-аналар жиналысын өткізсін.

2. Әлсіз оқушылармен үнемі жеке сабақтар өткізу, оқуда қиындықтары бар балаларға көмек көрсету.

3. Оқи алмайтын балаларға ерекше назар аударып, олармен қосымша жеке сабақтар өткізілсін.

4. Балаларды өздері туралы, олардың мүмкіндіктері туралы айтуға, оларды объективті бағалауға үйрету. Өз жұмысының сынына барабар жауап беру, қызметтің қол жеткізілген нәтижесі туралы өз пікірін білдіру.

Қаулы:

 1-сыныптардың сынып жетекшілері мектеп ұжымының барлық мүшелерінің тиімді өзара іс-қимылын орнатады, оқушылардың сыртқы және ішкі шиеленістерін азайтады, оқуға деген қызығушылықты арттыруға ықпал етеді, балалар арасында тыныш, жанжалсыз қарым-қатынас орнатады.

 

Тыңдалды: Байназарова С. Д., директордың ОТЖ жөніндегі орынбасары. № 4 жалпы білім беретін мектепте 1-11 сыныптардан бастап 382 оқушы оқиды, оның ішінде үш ТДО сыныбы.

Білім алушыларды қорытынды аттестаттауға жіберу тәртібі Үлгілік қағидаларға сәйкес, ҚР және білім министрінің 2008.03.18 № 125 бұйрығына сәйкес енгізілген өзгерістермен. 2023-2024 оқу жылында жалпы орта білім беру курсы үшін 9 түлек бітіреді. Оның ішінде 6 түлек ҰБТ тапсыруға дайындалуда, бұл 66% -. құрайды. Қазан айынан бастап қорытынды аттестаттауға дайындық бойынша консультациялар кестесі жасалды. Қорытынды аттестаттау бойынша түлектер төрт міндетті пәнді (орыс тілі, Қазақ тілі, математика, Қазақстан тарихы), біреуін таңдау бойынша (биология) тапсырады.

Негізгі мектеп курсы үшін 48 оқушы бітіреді. Қорытынды аттестаттау бойынша 9-сынып оқушылары үш міндетті пәнді және бір таңдау бойынша (биология) тапсырады. Қорытынды аттестаттауға дайындық бойынша бітіру сыныптарында ата-аналар жиналысы өткізілді, қорытынды аттестаттауды өткізу ережелерімен танысты.

1 тоқсанның басында - 380 оқушы, оның ішінде 191 қыз. -6\1 шығарылды. Келді -8 / 4. 1 тоқсанның соңында - 382 оқушы, оның ішінде 194 қыз. Мектептегі үлгерім деңгейі 100%, білім сапасы – 55(56) құрады. Үздік оқушылар-34 (43), екпінділер – 156 (153). Үлгермегендер жоқ.

"Алтын белгі" аттестатына үміткерлер - 1 (Клименко Екатерина), үздік аттестатқа үміткер – 1

(Дель Милена).

Орта буында 5 "А" сыныбындағы ең жоғары көрсеткіш – 75%, үздік оқушылардың 20 оқушысынан - 0, 15 екпінділер (сын.жетекшісі. Блялова С.Д.).

7-сыныптағы ең төменгі көрсеткіш білім сапасы 37%, 19 оқушының 3-і үздік, 4-і екпінді (сын.жетекшісі. Сергеева Н.А); 6 "В" түзету сыныбында білім сапасы 33%, 6 оқушының 2 екпінді

(сын.жетекшісі Ибраев М.Р.).

6" А " сыныбы: 21 оқушының 6 үздік оқушысы, 7 екпінді, білім сапасы – 62% (Дель Е. А.);

6 "Б" сыныбы: 16 оқушының 1 үздік оқушысы, 9 екпінді, білім сапасы – 63% (Белозерова Е. Н.).

5"Б" сыныбында білім сапасы 57%, 21 оқушының ішінде 1 Үздік оқушы, 11 епкінділер

(Келденова А. С.); 7 "Б" сыныбы: 18 оқушының 3 үздік оқушысы, 7 екпінді, білім сапасы 56%

(Родак А. Ю.);

8 "А" сыныбы - білім сапасы 44 %, 23 оқушының 1-і үздік, 9-ы екпінді (сын.жетекшісі Блялова К. К.);

8"Б" сыныбы-білім сапасы 44 %, 23 оқушының 2 үздік оқушысы, 8 екпінді (сын.жетекшісі

И. К. Мажникова);

9 " А " сыныбы – білім сапасы 40%, 25 оқушыдан 10 екпінді (сын.жетекшісі Гончаров С. А.);

9" Б " сыныбы-білім сапасы 48%, 23 оқушының 11-і екпінді (сын.жетекшісі Суховеева И. В.).

10 сынып - білім сапасы 86%, 1 үздік оқушы, 11 екпінді (сын.жетекшісі Сейвальд О. В.);

11-сыныпта білім сапасы 67%, 9 оқушыдан 2 үздік оқушы, 4 екпінді (сын.жетекшісі М.В. Шевченко).

Бірінші кезең бойынша білім сапасы 56,36(62%), 110 оқушының (1-сыныптарсыз) үздік оқушылар – 14(19), екпінділер – 48(55) құрайды.

Екінші кезең бойынша 215(214) оқушы, оның ішінде 17(18) Үздік оқушы, 93(88) екпінділер, білім сапасы 51 (50%).

Үшінші кезең бойынша білім сапасы 78(84%), 3(6) үздік оқушылар, 15 (10) екпінділер.

 

Пәндер бойынша білім сапасы 5 - 11 сыныптар (2022 – 2023 оқу жылының бірінші тоқсанымен салыстырғанда):

 

Қазақ тілі 61(60)

Орыс тілі – 61(59)

Орыс әдебиеті – 74(66)

Ағылшын тілі – 65(63)

Қазақстан тарихы – 68(65)

Математика – 65(58,6)

Геометрия – 55(57)

Химия – 64(67,45)

Физика – 65(58)

География – 73(70)

Биология – 75(69)

Информатика – 89(82)

Жаратылыстану –  90(77)

Алгебра - 46(57,8)

Алгебра және анализ бастамалары – 80

 

 Сыныптар бойынша білім сапасы:

 

Сыныптар

Оқушылар

саны

Оның ішінде қыздар.

Оның ішінде ұлдар.

үздіктер

Екпінділер

Үлгермегендер

Білім сапасы

1 сыныптар

34

17

17

 

 

 

 

2 сыныптар

35

13

22

3

16

16

54

3 сыныптар

35

18

17

5

15

15

57

4 сыныптар

40

18

22

6

17

17

58

1-4 сыныптар

144

66

78

14

48

48

56,36

5 сыныптар

41

29

12

1

26

14

66

6 сыныптар

43

26

17

7

18

18

58

7 сыныптар

37

15

22

6

11

20

46

8 сыныптар

46

24

22

3

17

26

43,48

9 сыныптар

48

17

31

0

21

27

44

5- 9 сыныптар

215

111

104

17

93

105

51

10  сынып

14

11

3

1

11

2

86

11  сынып

9

6

3

2

4

3

67

10-11 сыныптар

23

17

6

3

15

5

78

Барлығы

382

194

188

34

156

158

55

 

2023-2024 оқу жылының 1 тоқсанындағы пәндер бойынша білім сапасы

 

Аты жөні

Пән

Білім сапасы (%)

Үлгерімі  (%)

1

Пономаренко И.А.

Математика

71

100

   

Геометрия

51,4

100

   

Алгебра

46,2

100

2

Марценюк В.Н.

География

79

100

3

Байназарова С. Д.  

Қазақ тілі

62

100

4

Блялова С. Д.

Орыс тілі

72

100

 

 

Орыс әдебиеті

80

100

5

Мажникова И.К.

География 

67

100

6

Гутовская Е.Д.

Биология

89

100

 

 

Химия

64

100

 

 

Жаратылыстану

95

100

7

Камешев Е.К.

Қазақстан тарихы

64

100

8

Муса М.

Қазақ тілі

62

100

9

Казаченко А.В.

Қазақстан тарихы

79

100

10

Репрынцев К.В.

Физика

70

100

 

 

Информатика

89

100

11

Репрынцева Н.В.

Алгебра

46

100

 

 

Геометрия

53

100

 

 

Алгебра және анализ бастамалары

67

100

12

Сейвальд О.В.

Биология

73,4

100

 

 

Жаратылыстану

86

100

13

Кельденова А.С.

Ағылшын тілі

57

100

14

Суховеева И.В.

Орыс тілі

52

100

 

 

Орыс әдебиеті

65,4

100

15

Умурзакова А.А.

Қазақ тілі

62

100

16

Фомина О.А.

Математика

65

100

 

 

Алгебра

46

100

   

Геометрия

55

100

 

 

Алгебра және анализ бастамалары

93

100

17

Родак А.Ю.

Ағылшын тілі

73

100

 

 

Мұғалімнің іс-әрекетінің басты мәні-әр оқушыға сәттілік жағдайын жасау. Оқытудағы жетістік-жасөспірімнің ішкі күштерінің жалғыз көзі, ол тақырыпты зерттеудегі қиындықтарды жеңу үшін қуат береді. Оқушының жетістігін жетістікке жетудің қуанышын сезінетін мұғалім жасай алады. Мұғалім үлгерімі төмен оқушыға топ алдында сөйлеуі керек тапсырманы дайындауға көмектесе алады.

Пәндер бойынша 2023-2024 оқу жылының басына арналған оқу даярлығының деңгейі қанағаттанарлық.

Бүгінгі таңда оқытудың негізгі мақсаты-білім алушылардың белгілі бір білім, білік, дағдыларды жинақтауы, сонымен қатар оны білім беру қызметінің тәуелсіз субъектісі ретінде дайындау. Білім алушылардың қабілеттерінің деңгейі әртүрлі, айтарлықтай бөлігі мотивациясы төмен, сондықтан біздің педагогикалық қызметіміздің негізгі мақсаты білім алушылардың танымдық қабілеттерін дамыту болып табылады.

Бұл проблемалар білім беру процесіне оқушыларға көмектесе алатын заманауи оқыту технологияларын енгізуді, таңдауды белгіледі.

Осылайша, 2023-2024 оқу жылының бірінші тоқсанындағы мектептің оқу жұмысын талдау келесі мәселелерді оқшаулауға мүмкіндік берді:

1. МӘБ нәтижелерін талқылау және білім беру сапасын арттыру жолдарын белгілеу;

2. Шығармашыл дарынды балалармен жұмысты жалғастыру және олардың шеберлігін жетілдіру үшін жағдай жасау;

3. Педагогикалық шеберлікті игеру, жалпылау және практикаға енгізу жөніндегі жұмысты жетілдіру;

Жоғарыда айтылғандарды ескере отырып, келесі ұсыныстар орынды болады:

1. Мектеп мұғалімдерінің жұмыс тәжірибесін игеру, жинақтау және енгізу бойынша жұмысты жалғастыру.

2. Әр түрлі іс-шараларды өткізу деңгейі туралы оқушылардың рейтингтік сауалнамаларын жүргізу.

3. Әр түрлі деңгейдегі семинарларда, конференцияларда педагогтердің жұмыс тәжірибесімен алмасу мүмкіндігін пайдалану бойынша жұмысты жалғастыру, әр түрлі деңгейдегі конкурстарға белсенді қатысу.

Қаулы:

1. Оқушылардың үлгерімін бақылауды күшейту.

2. Пәндер бойынша білім сапасын арттыру бойынша жұмысты жалғастыру.

3. Үлгерімі төмен балалармен жұмысты жалғастыру.

4. Оқушылардың үлгерімі туралы ата-аналарға үнемі хабарлау.

5. "Алтын белгіге", ерекше үлгідегі аттестаттарға үміткерлер пәндер бойынша аудандық, облыстық, сырттай конкурстарға жүйелі түрде енгізілсін.

 

            Тыңдалды: Малярчук Н. Г., мектеп директорының бастауыш сынып оқу-тәрбие жөніндегі орынбасары.

Малярчук Н. Г., Бастауыш сынып мұғалімдерінің жұмысын талдап, 1 тоқсанның қорытындысын ұсынды.

Бастауыш мектепте 11 сынып жұмыс істейді:

1-сыныптар – 2

2-сыныптар– 4 (1 арнайы)

3-сыныптар– 2

4-сыныптар – 3 (1 арнайы)

Тоқсанның басында бастауыш мектепте 146 оқушы оқыды. 1 тоқсанда 5 оқушы шығып, 3 оқушы келді. Осылайша, 1 тоқсанның соңында контингент 144 оқушы санында сақталды.

 

Бастауыш сынып оқушыларының тоқсан ішіндегі қозғалысын талдау келесідей болды;

 

Оқушының аты-жөні

сынып

Қайдан келді

Қайда кетті

бұйрық№, уақыты

 

       Келгендер

 

1.

Кайль Виталина Витальевна

1 «Б»

КММ «ЖОББМ № 2 п.Аршалы.

 

 № 51 б,  2  21.09.2023 ж

2.

Саттабергенов Давит Юрьевич

1 «Б»

№ 53 Мектеп – лицейі Караганда қ.

 

№ 53 б п 1  04.10.2023 ж

3.

Абрамцов Валерий Анатольевич

1 «А»

ЦПД г.Акколь

 

 № 51б п 1 21.09.2023 ж

                                                                                                                                                                   

                                                                                    Кеткендер  

 

1.

Серикбаев Санжар Дулатович

2 «Б»

 

КММ« № 1 ЖОББМ» г.Акколь

№ 52 б   27.09.2023 ж

2.

Трифоненкова Агния Сергеевна

3 «А»

 

IT мектеп – лицейі Косшы қ.

№ 50 б от 21.09.2023 ж

3.

Трифоненков Вадим Владимирович

3 «Б»

 

КММ « Урюпинка ЖББМ»

№ 48 б п 2  12.09.2023 ж

4.

Абрамцов Валерий Анатольевич

1 «А»

 

КММ « Астраханка ЖББМ»

№ 57 б  16.10.2023 ж

5.

Трифоненков Давид Владимирович

3 «Б»

 

КММ «« Урюпинка ЖББМ»

 № 48 б п 1  12.09.2023ж

 

Оқушылардың кетуінің басты себебі-тұрғылықты жерінің өзгеруі.

 

Жұмыс үшін барлық бастауыш сыныптардың кабинеттері интерактивті тақталармен, проекторлармен жабдықталған. Жұмыс үшін тиісті жиһаз бар. Сәйкес СанПиН барлық үстелдер мен орындықтар өсу, реттелетін. Терезелерде, көптеген сыныптарда – жалюздер. Бастауыш сынып оқушыларының 100% - ыстық тамақ (таңғы ас) алады. Барлық білім алушыларда тегін оқулықтар жиынтығы бар.

 

        Күнтізбелік оқу жоспарына сәйкес 2023 жылғы 27 қазанда оқушылардың 1 тоқсандағы үлгерімінің қорытындысы шығарылды.

   

Жаңа оқу жылының 1 тоқсаны басқа оқу кезеңдерімен салыстырғанда оқу нәтижелілігінде әрдайым біршама төмендейді. Көптеген пәндер бойынша тақырыптық қайталау жеткілікті ұзақ мерзімге (2 аптадан бір айға дейін) өтетініне қарамастан, білім алушыларға ұзақ жазғы демалыстан кейін жұмыс режиміне кіру қиынға соғуы мүмкін. Сондықтан үлгерім көрсеткіштерінің айқын төмендеуі әбден түсінікті және болжамды. Сонымен қатар, 1 тоқсанның нәтижелері мектеп мұғалімдерінің жыл басында оқушылардың білімін объективті бағалауға, егер оқу процесінің барлық қатысушылары, яғни балалар мен ата-аналар оларға қызығушылық танытпаса, оқу жылының ықтимал нәтижелерін болжауға мүмкіндік беретін оқушылардың оқу деңгейі туралы сенімді ақпарат алуға деген ұмтылысына әсер етеді.

Бірінші тоқсанның қорытындысы бойынша 144 оқушының барлық 110 оқушысы аттестатталды, өйткені бірінші сыныптар аттестатталмайды.

 

1-сынып оқушылары-34 оқушы I тоқсан үшін аттестатталмаған.

      Оқу үлгерімінің қорытындыларын, сондай-ақ оқыту сапасын талдай отырып, біз келесі оқу нәтижелерін алдық.

 

 

сыныптар

1 тоқсан басы

келді

кетті

1тоқсан соңы

үздіктер

екпінділер

қанағаттанарлық.

н/а

Сапасы

үлгерімі

1 а

17/9

1/0

2/0

16/9

 

 

 

 

 

 

1 б

16/7

2/1

 

18/8

 

 

 

 

 

 

1 сын

33/16

3/1

2/0

34/17

 

 

 

 

 

 

2 ә

2/2

 

 

2/2

 

2/2

 

 

100%

100 %

2 а

15/6

 

 

15/6

2/1

5/4

8/1

 

47 %

100 %

2 б

15/5

 

1/0

14/5

1/0

9/5

4/-

 

71 %

100 %

2 в

4/0

 

 

4/0

-

-

4/0

 

0 %

100 %

2 сын

36/13

 

1/0

35/13

3/1

16/11

16/1

 

54 %

100 %

3 а

18/10

 

1/1

17/9

4/3

6/4

7/2

 

59 %

100 %

3 б

19/9

 

1/0

18/9

1/0

9/6

8/3

 

55 %

100 %

3 сын

37/19

 

2/1

35/18

5/3

15/10

15/5

 

57 %

100 %

4 а

16/7

 

 

16/7

3/1

5/3

8/3

 

50 %

100 %

4 б

17/8

 

 

17/8

3/-

8/6

6/2

 

65 %

100 %

4 в

7/3

 

 

7/3

-

4/2

3/1

 

57 %

100 %

4 сын

40/18

 

 

40/18

6/1

16/11

18/6

 

58 %

100 %

 

1 – 4 сын

 

146/66

 

3/1

 

5/1

 

144/66

 

14/5

 

48/32

 

48/12

 

 

56 %

 

100 %

 

                            Кестеден үздік оқушылар оқушылардың жалпы санының 14% құрайтынын көруге болады. екпінділер аттестатталатын оқушылардың жалпы санының 44% құрайды. Оқушылардың 42% - ы тоқсанды "3" - те аяқтады. Әр оқушыға бастауыш мектеп бойынша білім сапасын арттыру мақсатында жеке жұмысты күшейту қажет. Мұғалімдер жүйеде балалардың біліміндегі олқылықтарды жою бойынша жеке-топтық сабақтар өткізуі қажет. Кейде сабаққа дайындалмайтын, сабақта пассивті бақылаушылар болып табылатын, білім алуға және бағалауға қызығушылық танытпайтын оқушылар да бар, сонымен қатар үйде оқушылардың оқулықтарды оқымауының немесе үй тапсырмасын орындамауының нәтижесі, бұл материалды игерудің толық болмауына әкеледі.

                2022-2023 оқу жылының 1 тоқсанындағы нәтижелерді салыстыра отырып, оқушылар білім сапасының 6% - ға төмендегенін көрсетті. Білім сапасын талдау көрсеткендей, барлық оқушылар өткен оқу жылының аяқталу нәтижелерін растап, 1 тоқсанды "4" және "5"қорытынды бағаларымен аяқтаған.

2022-2023 оқу жылын "өте жақсы" және "жақсы" аяқтаған 74 2-4 сынып оқушыларының тек 62 – сі ғана өз нәтижелерін растады.

2 оқушы (Дячишин И, Дячишина Д) "қанағат" резервінен "жақсы"резервіне тартылып, білім сапасын жақсартты.

Сынып жетекшілері, пән мұғалімдері оқушылардың, сондай-ақ "жақсы" резервіндегі оқушылардың нәтижелерін бақылауға алуы, оқу мотивациясын арттыру бойынша жұмыс жүргізуі, білімдегі олқылықтар пайда болған кезде уақтылы көмек көрсетуі қажет.

 

1 тоқсандағы оқу үлгерімінің нәтижелерін талдай отырып, бізде:

 

Өткен жылдың 1 тоқсанымен салыстырғанда

оқушылардың білім диаграммасы.

 

   Қаулы:

  • ӘБМ отырысында 1 тоқсанның нәтижелерін талдау, теріс динамикасы бар пәндер бойынша білім сапасын арттыруға ықпал ететін тәсілдерді, тәсілдер мен әдістерді анықтау.
  • Мұғалімдер, А. К. Мұхамеджанова, О.В. Феоктистова, 2-тоқсанда оқушылардың үлгерімін ерекше бақылауға алып, білім сапасын арттыру үшін қосымша сабақтар өткізсін.
  • Бастауыш сынып мұғалімдері үлгерімі төмен білім алушылармен жеке жұмыс жүргізсін.
  • Мұғалімдердің үлгермеуінің алдын алу мақсатында оқуда қиындықтарға тап болған оқушылармен 2 тоқсанға жеке оқыту траекториясын әзірлеу
  • Оқу сапасын арттыру және үлгермеушілікті болдырмау мақсатында оқушыларды көп деңгейлі оқытуды ұйымдастыру бойынша жұмысты жалғастыру.
  • ӘБМ жоспары бойынша сабаққа қатысуды жалғастыру

 

Тыңдалды: Байназарова С. Д., директордың ОТЖ жөніндегі орынбасары.  Білім алушыларды қорытынды аттестаттауға жіберу тәртібі Үлгілік қағидаларға сәйкес, ҚР және білім министрінің 2008.03.18 № 125 бұйрығына сәйкес енгізілген өзгерістермен. 2022 – 2023 оқу жылында жалпы орта білім беру курсы үшін 11 түлек бітіреді.  Оның ішінде 9 түлек ҰБТ тапсыруға дайындалуда, бұл 82 % -. құрайды. Қазан айынан бастап қорытынды аттестаттауға дайындық бойынша консультациялар кестесі жасалды.  Қорытынды аттестаттау бойынша түлектер төрт міндетті пәнді (орыс тілі, Қазақ тілі, математика, Қазақстан тарихы), біреуін таңдау бойынша (география) тапсырады. 

Негізгі мектеп курсы үшін 35 оқушы бітіреді. Қорытынды аттестаттау бойынша 9-сынып оқушылары үш міндетті пәнді және бір таңдауы бойынша (география, биология) тапсырады. Қорытынды аттестаттауға дайындық бойынша бітіру сыныптарында ата-аналар жиналысы өткізілді, қорытынды аттестаттауды өткізу ережелерімен танысты.

 

Қаулы:

1.Апта сайын, кестеге сәйкес, кеңес беру;

2.9, 11 сыныптардың сынып жетекшілері оқушылардың консультацияға қатысуын қатаң бақылауға алсын;

3.Қорытынды аттестаттауды тапсырудың ауырлығы туралы аттестаттау форматын ата-аналардың назарына жеткізу.

 

Тыңдалды: Жижикина Л.А. директордың ҒӘЖ жөніндегі орынбасары. Дарынды және дарынды балаларды іздеу және қолдау - "білім беру" ұлттық жобасының бағыттарының бірі. Мұғалімнің рөлі-баланың дарындылығын анықтау және ашу, танымдық қызығушылықты арттыру және оқушыларды оқуда жоғары нәтижелерге қол жеткізуге жетелеу. Егер балаға белгілі бір табиғи деректер болса, оны жеңуге үйретуге болады: логика жақсы дамыған, есте сақтау қабілеті жақсы, ол басқалармен салыстырғанда жоғары интеллектуалды қабілеттерге ие, басым, белсенді, қанықпаған танымдық қажеттілікке ие, ақыл-ой еңбегінің қуанышын сезінеді.жалпы үлкен еңбекқорлық.  Егер осы қасиеттер болса, бала олимпиадалардың әлеуетті қатысушысы бола алады.

Олимпиадаларға қатыса отырып, мұндай балалар өздерін тең ортада табады. Олар басқалармен бәсекелесуге тырысады, жеңіске ұмтылады. Кез-келген деңгейдегі олимпиадалар отбасында, мұғалімдер ортасында және сыныптастарында танылуға ерекше мүмкіндік береді. Бұл біздің оқушыларға арналған мамандандырылған IQ түрі (сөйлеу қоса беріледі).

 

Қаулы:

1.         Ақпаратты назарға алынсын.

2.         Мектептегі пәндік олимпиаданы өткізу бойынша қажетті құжаттаманы уақытында тапсыру.

3.         ӘБ отырысында олимпиадалық тапсырмаларды қарап, мектеп директоры болып бекітілсін.

 

Тыңдалды: Жижикина Л.А. директордың ҒӘЖ жөніндегі орынбасары.  Ол педагогикалық ұжымды мектептің бірінші тоқсандағы әдістемелік жұмысын талдаумен таныстырды (есеп қоса беріледі).

 

Қаулы:

1.   Ақпаратты назарға алынсын.

2.   Мұғалімдер халықаралық, облыстық конкурстарға, инновациялық жобаларға белсенді қатыссын.

3.   Мұғалімдер мен оқушылар шығармашылық ізденіске белсенді қатысады.

 

Тыңдалды: Дерр Н.А, директордың инклюзивті білім беру жөніндегі орынбасары. Ол ұжымды ерекше білім беру қажеттіліктері бар оқушылардың және үйдегі оқушылардың жұмысымен таныстырды. Ерекше білім беру қажеттіліктері бар барлық оқушылар мектептің жалпы білім беру және тәрбие процесіне белсенді қатысады. Мектепте инклюзивті білім беруді жүзеге асыру үшін барлық жағдайлар жасалған. Ерекше білім беру қажеттіліктері бар балалардың ата-аналарымен үнемі жеке консультациялар мен әңгімелер өткізіледі.

  Түзету-педагогикалық қолдауды мұғалімдер сабақта және сабақтан тыс уақытта жүзеге асырады. Сабақтарда балалар бағдарламалық материал туралы білім алып қана қоймай, жан-жақты дамиды. Сабақтарда әрқашан жақсы эмоционалды климат болады.

Үйде оқитын 2 "А" сынып оқушысы Никитина Полинаға жеке ноутбук берілді. Үйде оқыту мұғалімдері оны бейнелер мен презентациялар көрсету үшін пайдаланады. Сондай-ақ, жан-жақты даму үшін сөйлеуді түзету бойынша сабақтар өткізіледі. Оқу процесін айналып өтпейді, оны концерттерге, спектакльдерге және т.б. шақырады. тренингтік сабақтар, ойындар эмоционалды – ерікті саланы тұрақтандыру, шиеленісті жеңілдету мақсатында өткізіледі. Танымдық процестерді дамытады.

 

Қаулы:

  Ерекше білім беру қажеттіліктері бар оқушылармен сабақ және сабақтан тыс іс-шараларды ұйымдастыру бойынша жұмысты жалғастыру.

 

Тыңдалды: Мажникова И.К., директордың ТЖ жөніндегі орынбасары. Өзендердегі мұз, жоғарыдан күнмен, еріген сумен, төменнен ағынмен ұнтақталады. Онымен жүру өте қауіпті: кез-келген уақытта ол аяқтың астына түсіп, баспен құлауы мүмкін.

Құрметті әріптестер, оқушыларға су қоймаларының жанында болудың қарапайым ережелерін еске салу керек.

Балаларды ересектердің бақылауынсыз өзенге жібермеңіз, әсіресе мұзда жүру кезінде; өзен немесе көл ашылған кезде мұзда болу қаупі туралы ескертіңіз. Күзгі жұқа мұз кезеңінде мінез-құлық ережелерін түсіндіріңіз, оларға судың жанында  болуға тыйым салыңыз.

Балаларға сақтық шараларын түсіндіріңіз. Қауіпсіздік шараларын білмей, ата-аналары мен үлкендерінің қарауынсыз қалып, балалар тік жағалауда ойнайды, кейде су қоймасының мұзына мінеді. Мұндай немқұрайлылық кейде қайғылы аяқталады.

Мұз қату кезеңінде тыйым салынады:

* су қоймаларына шығу;

* мұздан өту кезеңінде өзеннен өту;

* мұз кептелген жерлерде өзенге жақындау;

* төгілуге және құлауға ұшыраған тік жағалауда тұру;

* мұз кептелісіне жақындау, мұзды жағадан итеру;

* өзеннің немесе кез-келген су қоймасының тереңдігін өлшеңіз;

* мұз үстінде жүру және оларға міну

Сіздердің назарларыңызды мектептегі көктемгі демалыс кезеңіндегі балалардың мінез-құлқына аударамыз: қардың қарқынды еруіне байланысты осы көктемгі күндері су қоймаларына бару өмірге қауіп төндіреді.

1.Су айдындарында алғашқы мұз жамылғысы пайда болған кезде коньки тебуге, шаңғы тебуге және ауысуға тыйым салынады. Жұқа мұз нәзік және адамның ауырлығына төтеп бере алмайды.

2.Жабдықталған өткелдер арқылы мұз арқылы өту керек. бірақ егер олар болмаса, мұзда қозғалмас бұрын оның беріктігіне көз жеткізу керек. Мұздың беріктігін жаяу тексеру ұсынылады. Егер бірінші соққыдан кейін мұз жарылып, оған су пайда болса, сіз дереу тоқтап, ізбен қайтуыңыз керек. Қайтар жолдағы алғашқы қадамдар табанды мұздан шығармай жасалуы керек.    Мұздың беріктігін аяқтың соққысымен тексеруге қатаң тыйым салынады.

3. Барлық жағдайларда, жағадан мұзға түспес бұрын, мұқият қарап, қауіпсіз жерлерді таңдап, қозғалыс бағытын белгілеу керек. Ең дұрысы-төселген соқпақпен жүру. Еріген кезде мұзға шығу қауіпті. Мұзға бейтаныс жерлерде, әсіресе жартастардан түсуге болмайды.   

4. Мұз үстінде жүргенде абай болу керек, мұздың бетін мұқият қадағалап, қауіпті және күдікті жерлерді айналып өту керек. Қардың қалың қабатымен жабылған жерлерден сақ болу керек-қар астында мұз әрқашан ашық жерге қарағанда жұқа болады. Әсіресе, тез ағатын жерлерде, жер бетіне шығатын бұталардың, шөгінділердің, шөптердің жанында, бұлақтар су қоймаларына ағып, бұлақтар шығып, өнеркәсіптік кәсіпорындардың жылы сарқынды сулары құйылатын жерлерде абай болу керек. мұзды жинау және т. б. қалыңдығы кемінде 7 см мөлдір жасыл реңкпен мұзға өту қауіпсіз.

5. Мұз арқылы топтық ауысу кезінде бір-бірінен 5-6 метр қашықтықта жүру керек, алда келе жатқан нәрсені мұқият қадағалап отыру керек. Кішкентай, бірақ ауыр жүктерді тасымалдау кезінде оларды үлкен тірек алаңы бар шанаға немесе штангаға қою керек.

6. Конькимен сырғанауға тек арнайы жабдықталған мұз айдындарында ғана рұқсат етіледі. Егер мұз айдыны су айдынында орналасса, мұздың беріктігін мұқият тексергеннен кейін ғана сырғанауға рұқсат етіледі (мұздың қалыңдығы кемінде 10-12 см болуы керек). Мұздың қалыңдығы кемінде 25 см болғанда жаппай сырғанауға рұқсат етіледі .түнде және әсіресе бейтаныс жерлерде мұзда жүру және сырғанау қауіпті.

7. Су қоймасын шаңғымен өту кезінде төселген шаңғыны пайдалану ұсынылады. Егер сіз тың жерлерге баруыңыз керек болса, онда шаңғыларды бекітудің қауіпсіздігін қамтамасыз ету үшін, қажет болған жағдайда шаңғылардан тез арылуға болатындай етіп шешіп алу керек. Таяқтарды қолда ұстау керек, қолдың ілмектерін алып тастау керек, рюкзакты бір иықта ұстау керек. Шаңғышылар арасындағы қашықтық 5-6 м болуы керек. мұзда жүру кезінде алдымен мұзға таяқтардың соғуымен жүретін шаңғышы оның беріктігін анықтайды, мұздың сипатын бақылайды және т. б.

Күзгі демалыс кезеңінде іс-шаралар жоспары жасалды. Танымдық және шығармашылық белсенділікті дамыту, салауатты өмір салты дағдыларын қалыптастыру, оқушылардың ой-өрісін кеңейту үшін әр жас тобына арналған түрлі іс-шаралар жоспарланып, демалыстың барлық жұмыс күндеріне біркелкі бөлінді. Демалыс кезінде мектеп кітапханасы жұмыс істеді, қызығушылық бойынша секциялар мен үйірмелер жұмыс істеді.

Каникул кезеңінде оқушылар үшін салауатты өмір салтын қалыптастыру бойынша 3 іс-шара, зияткерлік дамуға бағытталған 6 іс-шара, көркемдік-эстетикалық тәрбие бойынша 7 іс-шара, экологиялық бағыттағы 3 іс-шара, пікірталас және аспаздық мастер-класс өткізу жоспарлануда.

 

Қаулы:

1.         Ақпаратты назарға алынсын.

2.         Сабақтан тыс уақытта ата-аналарды ата-аналар жиналыстарында, сынып сағаттарында хабардар ете отырып, балалардың барлық қауіпсіздік шараларын сақтау.

            Тыңдалды: Байназарова С. Д., директордың ОТЖ жөніндегі орынбасары.  Ол білім беру сапасын арттыру және білімдегі олқылықтардың орнын толтыру мақсатында каникулдық мектептің ашылуы туралы мектептің педагогикалық ұжымы 2023 жылғы 30 қазандағы № 2 мектептің педагогикалық кеңесінде таныстырды. Демалыс мектебі 2023 жылдың 30 қазаны мен 03 қарашасы аралығында білім сапасын арттыру және білім олқылықтарын толтыру мақсатында барлық ниет білдірген білім алушылар үшін ашылды. Балалармен жұмыс олардың жас ерекшеліктеріне сәйкес жүргізіледі.  Оқыту үлгерімі төмен адамдарға, оқушылардың сабаққа еркін түрде қатысуына баса назар аудара отырып, Тегін негізде жүргізіледі.   

Пән мұғалімдері оқушыларға тапсырмалар дайындады, онда міндетті түрде қиын немесе оқымаған тақырыптар енгізілді.         

Демалыс мектебіне барлығы 34 оқушы қатысады, бұл мектеп оқушыларының жалпы санының 12% құрады. Сабақтарда мұғалімдер оқушыларға үлкен қиындықтар туғызған тапсырмаларды талдайды, мұғалімдер оқушыларға интеллектуалды және шығармашылық қабілеттерін дамытуға ықпал ететін әртүрлі сараланған тапсырмаларды ұсынады. Оқушылардың ата-аналары демалыс мектебінің қажеттілігі мен пайдалылығын атап өтеді, өйткені өткізілетін сабақтар білімдегі кейбір олқылықтарды жоюға және ең күрделі тақырыптарды егжей-тегжейлі пысықтауға мүмкіндік береді.

Демалыс мектебінің жұмысы келесі уақыт бойынша жүзеге асырылады: 10.00-11.00, аптасына бес күн, демалыс сенбі және жексенбі. Күн сайын бір сабақ өткізіледі. Сабақтың ұзақтығы бір сағат.

 

Қаулы:

Ақпарат назарға алынсын.

 

 

 

 

 

    Педагогикалық кеңес отырысының төрайымы:                                      Г. Сеитова

    Педагогикалық кеңес отырысының хатшысы:                                         Р. Айгозинова 

 

Жаңартылған күні: 06.02.2024 12:01
Құрылған күні: 06.02.2024 12:01

Текст