2-20 тамыз аралығында Ақкөл қаласындағы № 4 жалпы білім беретін мектепте «Балақай мектебі» жұмыс істеді.
"Балақай мектебі" жұмысының мақсаты бірінші сынып оқушысының сәтті бейімделуін қамтамасыз ететін, балалардың бастауыш мектепте оқуға зияткерлік, мотивациялық, эмоционалды дайындығына ықпал ететін білім беру ортасын құру болып табылады. Мектепке биыл 1 сыныпқа баратын 17 оқушы қатысты. Сабақтарда оқытудың мынадай әдістері мен тәсілдері қолданылды:
Ауызша: әңгіме, әңгімелеу.
Қабылдау: мақұлдау, мадақтау.
Көрнекі: байқау.
Практикалық: жаттығу, ойын әдісі, тапсырманы бірлесіп орындау.
Сабақ түрлері: дидактикалық ойын, ертегі, эксперимент, экскурсия, байқау.
Курсты аяқтағаннан кейін күтілетін нәтижелер:
- мектептегі тәртіп ережелерін сақтау;
- гигиеналық ережелерді сақтау
- сурет бойынша әңгіме құрастыру;
- әңгіме, ертегілерді қайталау;
- сөздерді дыбыстық талдау;
- дауысты және дауыссыз дыбыстар;
- 10-ға дейінгі сандар мен сандарды білу;
- 20 шегінде шот;
- дәптерлер, кітаптар бетінде, кеңістікте, уақытта бағдарлау;
- бейнелеу құралдарын қолдану.
Мектептегі оқуға дайындық бойынша оқу сабақтарының жүйесі интеграцияланатын курстардан тұрды: сауаттылыққа оқыту және сөйлеуді дамыту, математика және дизайн, сәндік сурет және модельдеу. Бастауыш мектеп мұғалімдері: Сидорук В.А. және Цыганкова Н.Н. әр баланың жеке ерекшеліктерін ескере отырып, жұмыста оқытудың дәстүрлі және дамытушы әдістерінің ең заманауи әдістерін қолданды.